مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-20اجتماعي

شتاب گیری مدرسه سازی با جذب خیرین خارج از سمنان و ایرانیان خارج نشین


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان از افزودن 15 هزار مترمربع فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی به مدارس این استان در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان از افزودن 15 هزار مترمربع فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی به مدارس این استان در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.

امیرحسین قزوینیان 29 شهریورماه در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: در 6 ماهه امسال 14 پروژه با 36 کلاس درس و با زیربنایی بالغ بر 15 هزار مترمربع فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری افزون بر 73 میلیارد تومان برای استفاده دانش آموزان استان در سالتحصیلی جدید آماده و تاکنون تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

وی با اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز در تامین اعتبارات این پروژه ها تصریح کرد: 42 درصد اعتبارات هزینه شده در پروژه های تحویل شده توسط خیرین مدرسه ساز تامین شده است.

وی از برنامه ریزی برای تکمیل و تحویل 20 پروژه با 74 کلاس درس برای 6 ماهه دوم امسال خبر داد و گفت: این پروژه ها با زیربنایی بین 25 تا 30 هزار مترمربع و با اعتباری افزون بر 138 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

شتاب گیری مدرسه سازی با جذب خیرین خارج از استان و ایرانیان خارج نشین مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با اشاره به افزایش پروژه های احداثی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب گیری مدرسه سازی با جذب خیرین خارج از سمنان و ایرانیان خارج نشین

شتاب گیری مدرسه سازی با جذب خیرین خارج از سمنان و ایرانیان خارج نشین